Dün gittim doktora 30+4 günlük 1950 gram dedi. Kızımı normal doğurmuştum ama bu sefer kilosu böyle giderse sezaryan olmak zorunda kalırsın dedi doktorum 😒 ne yapacağım bilmiyorum. Zaten midem hala düzelmedi doğru düzgün yemek yiyemiyorum bide diyet yap dedi doktorum. Sanırım aç kalmam gerekiyor 🤷♀️