Selam kızlar, son adet tarihim 25.05, 22.06 da test yaptım iki tane pozitif çıktı doktoru aradım 06.07 randevu verdi. Buraya kadar herşey Okay. 26.06 baygınlık ve felaket şekilde kasık sancısı ile hastaneye gittim,düşük yapıyorum sandım. Alttan üstten baktılar bir şey gerekmediler (4+1) ama kan 655 betahcg çıktı. Dış gebelik deyip ameliyat ettiler fakat hiç birşey bulamayıp patlamış kanayan bir kist temizlemişler, ağrılarımın sebebi buymuş. Büyük bir ihtimalle bebek oradaydı dediler ve incelemeye gönderdiler, sonuç henüz gelmedi. Hastaneden çıkmadan tekrar betahcg baktılar 1090 çıkmış yani kesin hamileyim ama 28.06 bir şey göremediler, 30.06 gene göremediler kan aldılar sonuçlar çıkmış, kaç olduğunu söylemediler ama artmış dediler perşembe günü 06.07 tekrar gideceğim. Böyle tuhaf bir şey yaşayan var mı aranızda gerçekten çok merak ediyorum 🫣