Evet güzel anneler bende bebegıme 03.07 tarıhınde kavusmus bulunmaktayım şükürler olsun ki tüm annelerımızde hayırlısıyla kavussun ınsallah.. kısaca anlatmak ıstıyorum 6 seneden sonra 2. Dogumum olmasına ragmen bıraz korkularım vardı bellı etmemk istesemde ilkinde hıc bırsey bılmedıgım ıcın pek bırsey anlamadan ılerlemıstı hersey bundada 40 haftalık kontrolum vardı ptesı gunu ama pzar gunu aksamı ıshal oldum 3-4 defa ılk gebelıgımdede ole olmustu sonrada belden sancılarım vuruyordu yarım saat arayla ama uzun uzun degıldı sabah kalktım sancılarım kısa ama 15 dklıktı normal kontrole gıttım doktorumada durumu anlatıtım nst de cıktı sancılarım sonra ılk catı muanem yapıldı 5 cm yatıs yapıyoruz dedı doktorum sonra yatısım oldu plates topuyla hareketler sonra hafıften sunnı sancı verıldı acılmam 7 cm olmuştu 1-2 saat sonra ebem suyunu patlatalım 2 sancıdan sonra alalım dedı patlattık 8 cm oldu acılmam sonra bır kaç sancı daha cekmem gerekırken ben ıkınmalarımı bosa verdıgım ıcın daha fazla sancı cektım bosyere aslında en sonda cok guzel ıkınmamı yaptım ve bebegıme saglıkla kavustum sukurler olsun sadece 2 dıkısım oldu ebelerım okadar ıyı okadar sabırlıydıkı kollarını prcalamısıım resmen ona ragmen hıc usluplerını bozmadılar bana Allah razı olsun kısa dedım ama cok uzun oldu GUZEL ANNELERE TAVSIYEM ZORUNLU OLMADIKCA NORMAL DOGUM MUKEMMEL BENCE HIC KORKMAYIN TEK SORUN IKINMAYI NEKADAR DOGRU YAPARSAN BEBEGINE OKADAR GUZEL VE HIZLI KAVUSURSUN HIIIIC KORKMAYIN TELAS YAPMAYIN AKISINA BIRAKIP EBELERINIZI DOKTORLARINIZI DINLEYIN ZATEN BEBEGINIZI KUCAGINIZA ALDIGINIZ GIBI SANIYESIDE HERSEYI UNUTUYORSUNUZ ACIYA DAİR EN UFAK BIR HIS KALMIYOR ŞİMDİDEN HERKESE HAYIRLI DOGUMLAR ALLAH GUZEL VICDANLI EBE VE DOKTORLARLA KARSILASTIRSIN