Kelebek1 zaten bu vitaminleri verirken kan değerlerine bakıp vermiyolar mesela almanyada folik asitin ilk 3 ay 2. 3 ay falan diye ceşitleri var bakıyolar kanda eğer ihtiyacın varsa içirtiyolar türkiyede 13. Haftaya kadar folic asit 13. Haftadan sonra demir-omega 3-magnezyum veriliyo benden aylardır kan almıyolar en son idrar verdm sonucu görünmüyo dediler vermemişsin dediler 🙄 bi doğursaydımda kurtulsaydım şu hastaneden diyorum artık