Eken012 bizim de Çifter dondurulmuştu kaliteye göre sıralamışlardı benim bir dış gebelik iki kimyasal bir de sağlıksız gebelik vardı doğal yolla olmuştu hepsi de tüp bebekte bağışıklık baskılayıcı bir serum kullandım transfer öncesi ve hamile kalınca da prograf adında bir ilaç kullandım 24-28. Haftalara kadar ne zaman kestim hatırlamıyorum Volkan hoca 32 de bırak demişti ama o kadar kullanmak istemedim yan etkisi olursa diye doğum doktorum bırakabilirsin deyince bıraktım bir sorun olmadı bebeklerde kullansam da olurmuş 32 e kadar onun dışında normal tüp bebek ilaçları verdi kan sulandırıcı coraspini de kanamam olunca bıraktırdı Volkan hoca her zaman sorabilirsin ben de aynı süreci yaşayınca anlıyorum gebelikte hep bir soru işareti vardı acaba bu devam edecek mi ne olacak diye bir endişe geçip gidiyormuş hepsi