Mutluemos ya böyle bişey olabilit mi çok üzüldüm çok şaşırdım ya. Asla ters bir insan değilim kimseyi terslemem herkesin görevine saygı duyarım yaptığı işe saygı duyarım ama ben bile hamile halimle kaç kez sabah aç karnına gittim kan vermeye yarım saat hemşirelerin kahvaltı yapmasını, çay içmesini, kahvaltı sonrası kahve keyfi yapmasını bekledim. Ya hamile bir kadın var 2 dk ara vereyim kanını alayım öyle devam edeyim demediler, yemek yitorum bekleyiver, kahvaltı yapıyorum bekleyiver dediler. Yazıklar olsun ne diyim ya. Allah eksik etmesin ama düşürmesin de.