Gulden91 Selamlar bugün kontrol günümüzdü 37+0 // 3180 gr sizin nasıl bu haftalar da olanlar var mı ?
Mutluemos Gulden91 bugün gittim 3 kilo olmuş masaAllah maşaAllah totosunu yediğim keyfim yerine geldi gelişim geriliği de suanlik durmuş 😂🌸❣️🤭
Mutluemos Gulden91 benim 37+6 her an doğabilir 😂 kız dediler gelisim geriliği var kuveze alınır falan çok korkuyordum en azından 3 kilo olması gerek demişti şükür 3 kilo olmuş annesi onun totosunu yesinnnnnn 😂😂😂 öyle keyfim geldi ki çok şükür
bsrabrna Mutluemos maşallah 😍 bizde tam 32 dd gittiğimiz dd 1912 gram gelişti ben biraz düşük söylüyorum kiloyu demişti 🤰
Mutluemos bsrabrna kilo umrumda mi banane ya kuveze alınmaz dedi içim içime sığmıyor 😂😂😂 annesi onun totosunu yesin kurbaneyyyyy 😂😂❣️🌸🤭 inşaAllah gelişimi bir daha gerilemez iyi olur yavrum
Mutluemos bsrabrna Rabbim ümmeti Muhammed Mustafaya sağlıklı Salih evlat nasip etsin sizede inşaAllah sağ salim sağlıkla kucağınıza almak nasip olur inşaAllah vatana millete hayırlı Salih evlat olur olsun küçük bir uğur böceği o gelince uğur getirecek inşaAllah size etrafına Rabbim size bağışlasın acısıyla imtihan etmesin ❣️🙏
Gulden91 Maşallah Allah sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin kiloya takılmayın ya genetik faktörü daha etken ama işte merak ediyor insan son haftalar da daha çok alıyor bu arada kurban bayramı etkisi var bende kesinlikle protein bastım 😀
Sirine34 Masalada çiçeğim 34 te gittik çok düşüktü kilosu biraz takıntılıyım şimdi sağlıklı olsun bilmem ne diyenler gelirler elbette sağlıklı olsun ama şöyle ele avuca da sığsın neyse doktor biraz minyon dedi acayip bi diyete başladım fındık fıstık süt bal muz çilek süt cicibebe bunları karıştırıp sabah akşam her gün içtim inanır mısın 36. Haftada gittiğimde 3500 kilo olmuş minik kızçem
Gulden91 @Masalada ben bebe bisküvisi süt yapıyorum öğlenleri bide kurban bayramı siye her öğün et yedim ondan mı nedir almış ceviz falan hergün yiyorum kahvaltı da
aysegul_46 Gulden91 bende dün gittim 3 kilo 340 gram dedi doktorumuz tabi bizimki bı hatta ilerden gidiyo 😃doğana kadar 4 kilo olur mu acaba
Gezgin1Anne 37+1 de 3100 grdı açılmam var, bebek kanalda. Bebek çok irileşmeden doğurmakta istiyorum. Ptesi günü açıklığıma bakacak 4 ise doğumu başlatacak, günler ilerledikçe sezeryana kayarım diye de korkuyorum