Ozlem32 benim kanamam olduğunda 24. Haftamda iki doz vurmuşlardı 24 saat arayla her ihtimale karşı hic bir sorun yaşamadım bebegimde bi hareketsizlik aksilik de hissetmedim . Bi sorun olacağını sanmıyorum bebek doğduğunda nefes alabilsin kuvoze girmek zorunda kalmasın diye sanırım vuracaklar size de 😊