Merhaba kızlar yarın 40 haftalık olacağız 2 gebeliğim oğlum 39+4 doğdu kızımı hala bekliyoruz 40a gireceğimizi duyan çevrem sürekli sen gününü bilmiyorsundur yanlış heaaplamissindir kız o kadar beklemez diye konuşuyorlar. 34. Haftaya kadar herşey normaldi 34 sonra doktor bebeğin bazı değerlerinin 1 hafta geriden geldiğini söyledi 36 da perinatoloji doktoruna gittim haftasına göre normal minyon bi bebek olur dedi eşim de bende çok uzun değiliz zaten en son 2 gün önce gittim 3500kg dı. Canımı sıkıyorlar bende gereksiz kafaya takıyorum beni de şüpheye düşürüyorlar