Herkese selam kızlar bende pozitif doğum hikayemi anlatmak isterim 2018 yılında doğan dünya güzeli ada kuşum vardı çok zor bi bebeklik geçirdiğimiz için 2nci çocuk için hiç acele etmedim 😂 ama bu prensesim gerek hamileliğim olsun gerek doğumum hiç yormadi beni hatta üzülüyorum elim karnıma gidiyor sürekli bakıyorum boş 🥹ama yanımda o kokusu bitiriyor beni ♥️ 39+3 e kadar ssvd adayıydım üstünden onca sene geçinde deneriz dedi doktorum taki son kontrole kadar son kontrolde bebeğin iri bebek karın çevresi geniş risk almaya hiç gerek yok dedi arefe sabahı sezeryana alındım ilk doğumdan tecrübem olduğu için az buz beni ne beklediğini biliyordum o yüzden daha kolay geçti ikinci sezeryanım sabah 8.29da bi çığırma sesi ikincikez cennetle tanıştım ben okadar güzeldi ki 🥹 4kg doğmuştu bebişim giydirilip babasına teslim edildi brnde odaya geçince hemen kucaklaştık bayram üzeri olması okadar iyi oldu ki kızlar fazla kimse yoktu etrafımda ne kadar az insan olursa o kadar rahat ediyorsunuz gerçekten neyse 6 saat sonra yürüyüşler yapıldı agrım vardı evet ama ilk doğumuma göre daha azdı bayram sabahı bayram şekerimle taburcu olup evinize geldik çok fazla yatmamaya çalıştım ne kadar çok hareket ederseniz okadar çabuk toparlanıyor insan şimdi pamuk kızlarım yanımda sağlıklılar çok şükür insan daha başka ne isterrr ♥️💕💕