Sasetom Sulte bende onu kullanıyorum ama zararlı olduğu söyleniyor yorumlarda.ben zaten sadece el ayak diz için kullanıyordum.hamileyim şu an.
Mutluemos Sasetom o göğüs yaralarıma nenem iyi gelse onu bile sürecektim o kadar kötüydü 😂😂 ben vazgeçmem vazelinden 😂🤷♀️
incikupelikiz Sasetom benim ellerimde aşırı kuruluk egzama var. Doktorum hamilelik sürecinde egzama ilacımı kullanmamamı onun yerine vazelin ile ellerimi nemlendirmemi söyledi. Zararlı olsa tavsiye etmezdi diye düşünüyorum