Ayseveikizler Kızlar merhaba. 19. Haftamda sütyensiz uyurken sağ göğsümden damla damla sıvı gelmiş gece. Sabah da bir kaç damla geldi. Üç gün sürdü sonra diğer göğsümden gelmeye başladı. Bir kaç gün sonra da o geçti. Normal diyor herkes. Yaşayan var mı aranızda?
Olivia Evet ben yaşadım ilk hamileligimde özellikle çok geliyodu gayet normal. Bebiş için hazırlanıyorlar 😃