Hanımlar bugün kontrolüm vardı özel de devlete gidiyorum bu hafta özele gittim kilosu 3165 gram çıktı doktor iri bebek gibi duruyor sezaryen olabilir dedi ben normal istiyordum ama sezaryen de olursa boynum kıldan ince tabiki merak ediyorum sizlerin benim haftalarimda kaçtı ve kaç kilo ile doğum yaptınız.