Beybicik esma_alks 6 bitince gitmiştim ben ama kalp atışı için 1 hafta sonra tekrar gittim. Kanama vs gibi bi şikayetiniz yoksa 7. Hafta bitince gitmek en iyisi bence. Ama bu arada bir an önce folik asite başlayın eğer kullanmıyorsanız.