semadrd şu anlık ikili tarama testi falan normal önümüzdeki ay detaylı ultrasonda görelim perinatoloji de bir görsün içimiz rahatlasın büyük ihtimalle geçecektir dedi. İkinci gebeliğim üstelik bir de 3 yaşında kızım var, böyle birşey yaşamamıştım garipsedim. Kaçıncı haftada geçti peki sizin?