Evrem990 Merhaba kızlar doktorun yazdigi vitamini 2.3 kere kullanmayi unuttum daha dogrusu tereddütte kaldim içtimmi içmedim diye mi içmemeyi tercih ettim bişey olurmu sizce 22+2yim vitamin regenesis max
Evrem990 Caizint yaa olmaz dimii bilmiyorum evham yaptim bebegin gelişimi için önemli falan diyolar ya