Feride9595 Merabe 20 haftalik gebeyim ama beynimde tumor oldugunu dusunuyorum.sanki butun belirtiler var cok korkuyorum
Ysn Feride9595 internetten belirtilerine bakıp bunu dusunuyosan hiç yapma internete göre bakarsak olmemiz lazım:)
Feride9595 Ysn evet internetden bakiyorum ve basimda sislikler var disaridan nebilim bir iki belirti daha
Feride9595 Merveee277 ne bileyim sanki butun belirtiler var bende.boyle aksama kadar hastalik arastiriyorum internetde .en ufak seyleri bike yaziyorum...
Merveee277 Feride9595 çok yanlış yapıyosun. Tamam vücudundaki değişimleri takip etmen güzel ama böyle hastalık hastası olursun. Eşin baksın bir başındakilere
Busratun Valla bende sizin gibi bi yerim agrısa hemen bakıyorum internete kötü şeylere rast geliyordum kendime sıkıntı edip duruyordum doktora gittigimdede çok şükür bişeyim çıkmıyordu . Yani internete bakarak hiçcanını sıkma şuram agrır dedin migerçekten agrıyor
Feride9595 Merveee277 bakiyolar ..boyle seyler herkesde olur diyorlar..kucuk sislikler nohut kadar falan
Merveee277 Feride9595 egzama belirtilerinede bak istersen. Benim eşimdede var çok kaşınıyo yoluyo kaşımaktan