Dün akşam bebeğimi iki gündür hissedemiyorum diye post acmistim. Herkes bi git görün demiş duramadım gittim. Normalde özele gidiyorum ama yakın diye akşam devlet hastanesine gittim. 20+1 deyim doktorum ilk randevuma gittiğimde iki hafta geç döllendiğini söyledi. Dün gece devletteki doktor gayet gaddar ve kaba bir şekilde bu bebek üç hafta geriden geliyor kafa çevresi geride riskli gebeliğe görün diye yüzüme yüzüme söyledi. Bu zamana kadar kendi doktorum böyle bir şeyden bahsetmedi sadece iki hafta geç döllendiğini ve bunun normal olduğunu söyledi. Şimdi ben ne yapacağim