Merhaba arkadaşlar bugün tam 26 haftalık oldum, dün göğüs ucunda tüy gibi şeyler vardı onları alayım diye biraz uğraştım her zaman nemli gibi ve ucunda beyaz noktalar var zaten damarlarım belirgin çatlak tarzı çizgiler var 22. Haftalardan beri bugün de sabah uyandığımda tek göğsümden sarı akıntı olmuş atletimdeydi çay tabağı kadar yayılmıştı sizce süt mü erken doğum olabilir mi bilgi sahibi olanlar yazarsa sevinirim 🙏🏻💗