serapsariaslan Doğumuma 26 gün kaldı ama hala içeriği temiz olduğuna emin olduğum bir şampuan bulamadım siz ne kullanıyorsunuz???
Meribiri1 serapsariaslan ben mustela set aldım çok memnunum . Tamamen bitkisel diyemem ama ben sevdim . Doktorum da kremini önermişti iyi marka diye içim rahat şahsen.
xbebegimx serapsariaslan siveno aldim temiz icerikli kokusu fazla yok kendimde denedim henuz begendim😂
Agg0207 serapsariaslan rahiki mahtum ürünleri tamamen temiz ve ayrıca mühendisin oğlu sayfasında yıldızlar listesinden içeriği temiz ürünleri bulabilirsin.
Hizligonzales serapsariaslan ben ogluma sebamed kullaniyordum ama egzama ve atopik ciltli oldugu icin doktorumuz mini dolin diye bi sampuan onerdi içeriği temiz ve hassas ciltler icin diye ona gecis yaptik gayet iyi geldi memnunuz.