2melek1anne Hanımlar 39 haftalık hamileyim sanırım gelmeye niyeti yok benim oğlumun bu sene doğumların hepsi öyleymiş sanırım doktor 41 yine bulur dedi
_nigarr24_ 2melek1anne 39+2 bekliyorum ama gelesi yok. 3 gün zamanı var beyefendinin,gelmezse 7 temmuzda suni sancıyla çıkacak🤭
2melek1anne _nigarr24_ bende çok korkuyorum suni sancı ile olmasın ya kendi sancilarimla olayım istiyorum
_nigarr24_ 2melek1anne ben suni sancı çekmiş biri olarak tekrar gidiyorum kendi isteğimle planlı normal doğuma🤭
_nigarr24_ 2melek1anne evet 5 gün var ama ben 3 gün sonra doğuma giricem. Hem suyum az doktorumun tatilden dönmesini bekliyorduk hem de tansiyonum yüksek
tekbirask156 39+5 bugün muayene oldum 3 cm açıklık var eve geldim ne zaman doğum olur bekliyorum 🤷🏾♀️