Bizim son 10 ya hatırlıyorum hadi hadi bir an önce doğsun diyodum normalde 20 ama sezeryan alacağım için 10 doğumum 14 temmuz’da HATIRLİYORUM hadi hedefim 10. Haftaya gelmek sonra 16 sonra 20 sonra 25 sonra 30 ve şuan 37 haftalık olduk zaman ne çabuk geçiyor gercekten