Sagliklagelkucugum İyiysen herhangi bir riskli durumun yoksa hersey yolundaysa gidilir aslında, Bende en son 33 te gitmiştim akraba düğününe, Hiç bişeyim yoktu hersey yolundaydı ne ağrı ne sancı, sonrasında başladı nedense 34 te doktora gittim erken doğum riskin var dedi. 3 haftadır yatıyorum.. Ben nazara geldiğimi düşünüyorum 😬 Sende dikkat et.. 😊