Buse_98 Kızlar 23 haftadayım doğum önce rapor almak istiyırum 15 günlük ama bu 32 haftada alcağım raporu etkilermi ondan düşer mi
babyy__ Buse_98 Daha sabah görüştün sgk yla etkilemiyor 32. Hafta da rapor alana kadar 1 sene icerisinnde 90 günlük primin olması yeterli alabilirsin etkilemez
babyy__ Buse_98 ayrıca 40 gün rapor sadece hamilige ozel degil bu çalışan insanın 1 senede alabileceği rapor süresidir
Hnd3535 Buse_98 devlette iseniz doktorunuzdan heyet isteyin özellerin çoğu veriyor ben heyet raporluyum 1ay verebiliyorlar. Bitince yenilenecek
Yurdanuradsz Raporlar kraliçesi olarak söylüy😀 etkilemiyo yıkda toplam 40 gün rapor alabilme hakkımız var doğum izni bu 40 gün dışında
QueenMTM231120 Buse_98 hayır etkilemez şu dönemde , şayet 32 de çalışabilir raporu alırsan o dönemde alacağın rapor ve izinler doğum izninden düşüyor .