38+3 kontrole geldik suyum çok az kalmış dr bugün doğuma almamız lazım dedi. Normal doğum çok istiyordum ama suni sancı çekmeyi de göze alamadım. Hiç açılmam bişeyim yom suyum nası bitmiş onu da anlamadım foşş diye gelecek sanıyodum 🥺🥺 korkuyorum üzgün müyüm mutlu muyum bilmiyorum