Esiin_ Bizde bugün 35+1 olduk bide 2 yaşında kızım var nasıl olacak ikisine de yetebilecek miyim çok endişeliyim 😮💨
dilay_06 Hilalina açılma olmadığı ve bebek kanala girmediği için şimdilik sezaryen gibi duruyor kilosu şimdiden 3500 olduğu için 40 ı pek bekleyemiycez
Hilalina EsenPlt yaaa çok az kalmış valla benim 2. Gebeligim ama ilk gibi tecrubesizim. İlkinde 40+3 de suni sancı ile doğum yaptım ne yalancı ağrı ne kasılma ne nişan ne şu hiç birini yaşamadım
EsenPlt Hilalina Dün geceden beri sancım var Şimdi sıklığı arttı ama enerjim yerinde gitmeliyim hastaneye suyumu beklemeliyim bilmiyorum
Hilalina EsenPlt yaaa 🥹 kac dk da bir ağrı giriyor burdan okuduğum kadarıyla 5 dk ya inince gidin hastaneye diyorlar ama
Serpilinumudu EsenPlt suyunuzu beklemeyin bazen su gelmiyor doğumdan önce ebeler patlatıyor suyu düzenli sancınız varsa hastaneye gidin.