11-02- Kızlar merhaba aşırı mide bulantım vardı bugün sağlık ocağındaki doktorum prilam dr yazdı şimdilik günde 1 adet aç karna al dedi mide bulantım kesilmezse ikiye çıkaracak sizde kullanan varmı etkisi olur mu ya da siz aç tok mu alıyorsunuz bilgi verirmisiniz
Gunes1723 11-02- ben kullandım bir sabah bir akşam alıyordum uyanır uyanmaz bana baya iyi geldi sayesinde yemek yiyip su içebilmiştim
Annesiiiii_ 11-02- Prilam kullanmazsam günüm zehir oluyor ☺️ Gece yatmadan 2 tane içiyorum çok rahatım tüm gün
Bbuusra 11-02- Gece 2 tane sabah 1 tane akşam 1 tane vermişti kadın doğumcum. Aç karnına sabah akşam. Ama hiç bir işe yaramadı malesef. 4 ilaca rağmen hep kustum. Serum taktılar. O ilacı bırakıp Onzyd ilacına geçtik. Çok daha iyi geldi.
11-02- yesimunluturk baya etkili bi ilaç umarım bende de keser mide bulantımı yemeklere ağzımı süremiyorum
Annesiiiii_ 11-02- Dene bakalım. Bana doktorum hala geçmezse öğlende bir tane daha içebilirsin de demişti ama gerek kalmadı.
TugSozTan Uyku yaptığı için yatmadan içiyordu başlarda işe yaradı sonra sabah akşam almaya başladım biraz götürdü artık çok sıklaşmıştı kusmalarım sabah öyle akşam alıyordum o da bi süre götürdü. Sonra zaten artık etki etmedi bende kullanmayı bıraktım. Tabi herkeste böyle ilerlemiyor. 7.haftada başladı 6.ay gibi kusmalar azaldı. Umarım hemen geçer sizinki
11-02- TugSozTan bende şuan 8. Haftadayım mide bulantıların en yoğun olduğu dönem umarım geçer bu ilaç sayesinde deneyeceğim bakalım
Ao526- 11-02- Gece yatarken aç karnına alıyorum 24 saat etkisi olan bir ilaç. Güne bulantısız başlayarak kahvaltımı yapabiliyorum
11-02- Ao526- ben şuan yeni aldım ilacı şimdi attım bulantım var çünkü akşam yatmadan önce de atacağım sonra günde bir kez sadece akşamları atacağım
lilasmom_ 5-6 haftalıkken bulantım ve kusmalar başlamıştı doktorum verdi gece yatmadan 2 tane içiyorum şimdilik çok iyiyim iştahım düzeldi, bazıları 9 ay kullanıyormuş bittikten sonra 1 gün yokla kendini canım kötü olursan devam edersin
11-02- lilasmom_ aynen cnm şimdilik bir tane alıyorum geçmezse bende iki tane kullancam bakalım inş geçer çok zor bi durum hiçbir şey yiyemiyorum
ayb_ lilasmom_ merhaba hala kullanıyor musunuz acaba? Ben de şuan 6 haftalık hamileyim dün başladım ama ilaç sonuçta tedirginim :( çok yorum okudum bırakamıyorum doğuma kadar kullandım diyen..
lilasmom_ 11-02- çok iyi anlıyorum şu bile içemiyordum ben ama böyle olmaktansa ilaçla bi şeyler yemek içmek daha sağlıklı yoksa çocuk içerde beslenemez
gokyuzununogrencisii 11-02- bende kullandim onu 9 haftalıktan itibaren, şuan halen kullanıyorum 21 haftalik 🥺 gece uyumadan hemen önce al bitane uyu, gün boyunca az da olsa idare ettiriyor kuzum, çok fazla ise eğer kusman iki üçe çıkarabilirsin doktorum öyle demişti
Gamzeaksam 11-02- aç karnına ben hamileligimin başından beri kullanıyorum dogumuma 15 gün kaldı halâ içiyorum sabah akşam 1 tane aç karnına ilk zamanlar 4 u geçmeyecek şekilde tavsiye ediyorlardı benim çok bulantim vardı yani doktorlar size nasil diyorsa öyle için