Kızlar bundan önce ikili tarama testinde kan sonucum yüksek çıktı diye post açmıştım biliyorsunuz bugün fetal dna için kan verdim ve inanın çok korkuyorum Rabbim yardımcımız olsun inşallah hepimizin bebekleri sağlıklı bir şekilde doğsun 🤲🏻🌸Fetal dna sonucu kötü çıkarsa karından alınan sıvıyı yaptırmak gerekiyormuş inşallah ona gerek kalmaz 🤲🏻