selam kızlar,
ben 24 haftalık hamileyim, bi yakınım gebelik teşhisi konulduğu an sağlık ocağının seni araması gerekiyor vs dedi ama beni arayan soran falan olmadı, bağlı olduğum sağlık ocağı ile hiçbir görüşmem olmadı. Bilgi alabilir miyim bununla ilgili? Sağlık ocağında yaptırmam gereken bi işlem var var mı?