Hfk25 Kızlar 2 3 gündür hareketlerinde azalma var bu haftalarda normal mi bayramda çok ayakta kaldım doğru düzgün uzanmadim acaba yorulup dinleniyormudur yoksa bu haftalarda normalmi bebeği hareketlerini hissetmeme . Benimle aynı durumu yaşayan varmi
Mrtbrv Canm benım de 27. Haftadan beri hareketleri yok sadece sertlesiyor toplanıyor bir tarafa smdı 30.haftadatım nolur dua edın😞doktor gelsımı gerıden gelıyır dedı. Hareketlerini geceden hissediyosn dedı