Omerasaf 41. Haftama 2 gün kala olmuş olucak çünkü hafta sonu doktorum şehir dışında kendi doktorumun dışında bir doktorda Doğum yapmak istemiyorum eğer gelmesini beklesem bile doktorun 41+1 alırız dedi 2 gün için doktorumun dışında bi doktorda Doğum yapmayı hiç göze alamıyorum 😏 zaten günler geçtikçe de risk artıyor allah korusun bekleyeceğimiz kadar bekledim zaten🙈 rabbim hepimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah 🙏🏻💕