Asafeymeninannesi canım normal günlük hayattamı yoksa lohusaykenmi ? Lohusayken ben abaya tarzında krep kumaş aldım krem kollay bol önü kendi kumaş kemer yaptırdım hatta namaz elbisesi tarzında direk misafir geldiğinde pijamanın üstüne giyerim diye , önü tamamen sade sadece kol eteklerine güpür yaptırdım ☺️