Arkadaşlar, öğretmen doğum sonrası ücretsiz izni, süt izninden ya da yarım gün izninden sonra kullanabilir mi? Yani analık izni bittikten sonra bir süre çalışıp sonra ücretsiz izne ayrılabilir miyiz? Bilgi sahibi olan tecrübeli arkadaşlar varsa fikrinize ihtiyacım var 🫶🏻