Assenas Kızlar selamlar. Yaklaşık 8.haftadan beri ara ara tuvalete çıktıkça bakıyorum peçetede hafif renkli akıntılar oluyor siz de yaşıyor musunuz? Doktora sorduğumda yumurtalıklardaki genişleme ve değişimler sebep olabilir dedi. Ciddi bir seviyede değil lekelenmeler, arada gün içinde bir kaç saniyelik sancılar giriyor sonrasında da hafif lekelenmiş akıntılar oluyor. Yaşayanınız varsa paylaşın lütfen 🙏🏻🥹
Elfyns Assenas benimde 10. Haftalar da başlamıştı hemen doktora gittim serum bağladı progestan verdi hala kullanıyorum 13.haftam bitecek nerdeyse yatıyorum ağır iş yapmıyorum yorma kendini demişti doktorum size vermediler mi progestan fitil falan
damla68 Assenas merhaba bende 8-9. Haftalarda lekelenme ile doktora gittim doktorum kese arkasında kanama olduğunu 10 gün yatış verdi ve progestan fitil ve iğne verdi sadece yemek yemeye kalktım ve wc için dinlenin bence ve bi doktora saha gidin
Liyacim Assenas ben de de o şekilde arada damarım çekiliyor gibi kaşık ağrım oluyor çok açık renk sarı kahve arası leke oluyor. Başta progesteron vermişlerdi ama kesebilirsiniz dediler benim bi haftadır plesantam aşağıda imiş 11. Haftadayım. O kanama yapar dediler . Tedirginin ama lekenin renginden dolayı biraz içimi rahatlatıyorum
Assenas Elfyns progestan vermedi depresyon yapabiliyor ben pek önermiyorum progestan zorunlu kalmadıkça vermiyorum dedi 🥺 ben de pek iş yapmamaya çalışıyorum malum tatil sezonu ufak yürüyüşler yapıyorum sadece. Hala gün aşırı lekelenmelerim oluyor ama 😕
Elfyns Assenas başka bir doktora daha görününün bence çünkü benim lekelenme sebebim kese arkasında kanama alanı vardı yatmazsan düşük olabilir demişti bayram da bile bir yere çıkmadım
battaniyemkareli Assenas bende de oluyor progestan kullanıyorum ama bir sebep bulunamadı. progestanı fitil olarak kullanırsanız sorun olacagını sanmam.
Melekecre Assenas iyide bu lekenlermler devam ediyorsa ilerde ciddi birşey olabilir,bende lekenlenme oldu öyle bir iki defa ona rağmen doktor ne olur ne olmaz diye progestan hapı verdi,hiçte dekorasyonluk birşey olmadı😂siz bence başka doktora da gidin
Assenas battaniyemkareli 6 gün sonra başka bir doktordan randevu aldım olmadı ona da hem durumu anlatayım hem sorayım gerek var mı vs diye
Assenas Göründüm aslında anlattığımda doktora kese çevresi temiz bir sıkıntı görmüyorum dedi. Çok yakın arkadaşım ilk bebeğini kaybetmişti bende ondan korktum o yüzden de biraz stresli geçti o süreç. şimdi de alışmak, kendimce normalleştirmek istemiyorum lekelenmeyi. İnternette araştırdığımda da içerideki genişlemeden dolayı olabilir yazıyordu, acaba dedim benden başka da yaşayan var mı, doktoru ne dedi diye merak ediyorum
battaniyemkareli Assenas anlatın , her doktorun tedavi yöntemi farklı ama genelde progestan kullanılıyor fitil olarak
Galadriell27 Merhaba Benim ilk hamileliğim, 6. Haftadan itibaren kese yanında kanama alanı görüldü. 20 gün rapor aldım sonra işe başladım. Progestan günde 3 kez ağız yoluyla kullandım. Daha sonra doktor 2 ye düşürdü. Ancak 11.haftamda kahverengi lekelenmem oldu. Acile gittik üstten baktılar bebeğin iyi olduğunu söylediler. Ancak bir hafta sonra bugün yine kahverengi akıntım ve bel ağrılarım başladı. Çok korkuyorum. Ne yapmam gerek bilmiyorum. Progestana devam ediyorum günde 2 olmak üzere. 12. Haftaya girdim bugün. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Bebeklerimizi sağlıkla büyütmeyi nasip etsin.
Assenas Galadriell27 benim de bel ağrılarım başladı, ama ben zaten tombul bir anne olduğum için sanırım daha fazla göbeklendikçe belime yük binmeye başlıyor diye yorumluyoru, çünkü benim iç karnım pek olmadığı için direkt dışarıya çıkmaya başladı göbeğim 🥹 9.ayda ne yapacağımı hiç bilmiyorum. İyi düşünelim, bebelerimizi korusun allah 🧿🥹
Assenas Melekecre bir kaç saate gidiyorum aldım randevu 🥹 depresyon vs hiç önemli değil ya yeter ki bebelerimiz sağlıklı olsun kucağımıza zamanında gelsin 🙏🏻🥹
Assenas Bu güne randevu buldum, dün yine kanama oldu, biraz sonra doktora gideceğiz. Şimdiye kadar hep lekelenme şeklindeydi, dün biraz kanama oldu bakalım doktor ne diyecek. Sanırım progestan a başlatacak, öyle tahmin ediyorum…
Assenas Liyacim kendi doktorum şehir dışında olduğu için ben başka doktora gittim, bana kese çevresinde kanama yok dedi, benimki kanalın genişleyip esnemesinden kaynaklanıyormuş. Çok hareket etmeyin biraz istirahat edin bir süre dedi ne olur ne olmaz diye de progestan 200 verdi bir kutu. Cinselliği de yasakladı 🤭 umarım sizinki de ciddi bir şey değildir 🙏🏻🧿
Tup-brey81 Merhabalar bende 6 haftalık hamileyim tüp bebek ama keseyi göremedi bekleyelim dedi bu haftasonu gideceğiz bende progestanın hem fitilini hemde iğnesini kullanıyorum ama nerdeyse 2 günde 1 lekelenmem oluyor cok korkuyorum kesede gözükmedi diye inşallah bir problem yoktur
Assenas Tup-brey81 inşallah sağlıklı sıhhatli oluşur ve gelir bebeniz 🙏🏻 çok zor süreç, allah yardımcınız olsun 🧿🧿🧿
Liyacim Assenas çok teşekkürler şimdilik sorunlu birley değilmiş zamanla düzelir dedi, düzelmezse normal doğumu engelleyen bir durummuş da nasip sağlıkla büyüsünler kucağımıza alalım inşallah 🌸🌸