Kızlar Folik asit almaya başladım ilk içtiğimde hissetmedim ama 2 3 gündür hassasiyetim artmaya başladı daha ilacı sindiremeden içtikten sonra mide bulantısı yaşıyorum bir şekilde kesiyorum ama tadı epey bir süre damağımda kalıyor Neofoli kullanıp bu sorunu yaşayan varmı?