Bende çok korkuyodum doğumdan , 37+5 te sabah uyandığımda sancılarım vardı akşam 10 gibi dedim hadi hastaneye gidelim en azından bi görüneyim 11 gibi yatış verilip gece 4 te normal doğum yaptım inanın korkmaya vaktim olmadı ve o an sancı ile korkmuyosun sadece sağlıkla kucağına almayı istiyosun 🥹
O yüzden hiiiç korkmayın kızlar inşallah su gibi doğumlarınız olur 🌺