canss_96 bence kesinlikle başlaman gerekir. Ekstradan nemi çok iyi olan amway da G&H vücut losyonu var beyaz pompalı bir şişe üzeri nde turuncu yazıları var. Oda çok iyi geliyor nemlendirmeye.
Güneş korucu olarak La roche posay in tüp şeklinde olanı olanı var pompalı renksiz. Hem karma yağlı ciltler için hemde kuru ve normal cilt için olanı var . Ben çok memnunum. Cildimi temizliyorum sonra nemlendirici üzerine de güneş koruyucuyu sürünce çok kolay dağılıyor.
Birde güneş korucuyu kullanırken iki parmak kuralıyla uygulayın.