Gkee Esra51 evet canim cok normal yer daraldığı icin genelde geceleri hareketli oluyor benimki gündüz hareketsiz
Basakaltunsoyy Esra51 evet normal ben de sırf bu yüzden doktora gittim 2 hafta önce ve normal olduğunu yeri daraldığı için öyle hissettiğimi söyledi :)
Minis122 Esra51 beninde 35 haftalik biraz azaldi ama hareket ediyor genede bastirma seklinde falands ediyir
2_evlatyolda Esra51 hareketleri var ama eskiden aşırı hareketliydi doktorum korkma artık büyüdü ve yeri daraldı dedi
runkli0606 Herkesin doktoru normal demiş anladığım kadarıyla ama benim doktorum hareketlerinde azalma olursa acile gel dedi kafam karıştı
ecemimi Esra51 ben de 28.haftadayım iki üç gündür kızımın hareketleri az endişelenmeye başladım tek tük hissediyorum bir iki hareket onun dışında yok