Htcanne Merhaba kızlar benim tahmin kalp şeklinde bu ikinci gebeliğim ilkinde de kanamam oldu ama 12haftalık falandı. Şimdi 6+4 bugün kalp atışı için geldim kalp atışı var dendi yarım saat sonra kanamam başladı yatış verdiler. Dua edin anneler. Bu durumu yaşayan var mı
Emine_1218 Htcanne benimde öyleydi 12. )haftada kanama yaşadım bende. Hastaneye yatmıştım. Şükür şuan 28 haftaya geldim her şey yolunda. İnşallah hiçbişey olmaz kalbini ferah tut.
bernayerli Htcanne Benim de kalp, ilk 3 ay kanamaların oldu haftada 1, igne yaptırdım oyle durdu, 3 ay sonra durdu kanamalar ama kalpten dolayı bebek basta yukarı tutunduğu icin beslenmesi sıkıntı geriden gidiyor gelişimi
DmlGnr Hicbisey olmaz kuzum benimde kalp seklindeydi 12.haftada bı kanama yaşadım bak şimdi 33.haftamdayim bol bol dinlen bol bol su iç
DmlGnr Htcanne tutunur tutunur sen hiç proplem etme valla kimlerde ne kanamalar olmuş bı bilsen ben hastahanede yattım o zaman hemde 2 kere tutunmasa benimki tutunmazdi
Krcn001 Kalp şeklinde rahim ne oluyor ben de bugün tesadüfen doktora sorduğum bi soruyla öğrendim üç hafta önce kürtaj oldum 8. Haftada kalbi durmuş ilk gebeliğimdi rahmin hafif kalp şeklinde ama kürtajdan da böyle gözüküyor olabilir dedi. Benim kanamadan ziyade lekelenmelerim vardı kahverengi. Düşüğe falan sebep oluyor mu ki bu durum ?
Htcanne Krcn001 direk düşüp sebep gösterilmiyor ama düşüklerin çoğunda rahmin bu şekilde olması söz konusuymuş. Kanama olma ihtimali artıyormuş
Krcn001 Htcanne napmalıyız peki çevremde birçok kişinin bu şekilde ama sağlıklı çocukları oldu. Allah hepimize nasip etsin.
Htcanne Desteklerinizi için çok teşekkür ederim kızlar. Şimdi evdeyim yatak istirahati verdi dr. Kanamam durdu kalp atışı var çok şükür hala
Htcanne Krcn001 galiba dua dan başka yapacak birşeyimiz yok. Ameliyatla rahmi düzeltiyorlarmış eğer düşüklerin sebebi kalp şeklinde olmasıysa