Alen Ben ilk rahatsızlığım da emdr yi denedik ama ben ondan bir fayda göremedim açıkçası.Yoğun şekilde kendimi işe verdim bu hastalığı kabullendim öyle olunca kendiliğinden gitmişti, arada yokluyordu ama fiziksel bir sıkıntım olmuyordu.Ta ki transfere kadar, olacak mı stresi vs. derken tekrarladı , üstelik hormonlardan galiba eskisinden çok daha şiddetli bir şekilde yaşıyorum.Bir de düşük tehlikesi var 10 haftadır yatıyorum bu da iyice zorlaştırıyor durumu.Kadın doğum doktoruma durumu anlattığım da o yönlendirdi psikiyatriye bebeğe zararı olmasın diye ilaç verebiliyorlar falan demişti.Ancak gittiğim psikiyatr hiç sıcak bakmıyor ilaca bilmiyorum belki 3 aydan sonra fikri değişir ama beni hep ilaçsız mücadeleye yönlendiriyor.Bu durum da ilaçsız çok zor ama her bir gün işkence gibi, uyku vs unuttum artık.