Ozgenur445 Kızlar iyi akşamlar 21 + 3 günlük hamileyim. Sağ göğsümün altı çok agrıyor sizdedeee oldu mu normal mi bilgisi olan yazabilir mi
Ceyfer Ozgenur445 sag gogsunun alt kemiklerimi agriyo canim benimde oyle agriyo ozellikle kambur durdugumda yattigimda cok agriyo. Haftana gore erken baslamis ama :) dik durmaya calis
Pnrzlh Ozgenur445 cok normal ben gecen hafta hastaneye gittim ölüyorum dedim cocuk dayanmıs oraya 32+ 5 ben
nura23 Bende 21+3 hamileyim. Ne zaman dediler doğum tarih olarak ?? Bu arada bende göğüsler sadece hassas olmuş ama alt kısımda ağrı olmadi hiç.
Ceyfer Ozgenur445 evet banada oluyo canim sinnir bozucu bi agri,batma yatinca daha cok oluyo beline yastik koy otur agirligini vermemeye calis :) diyorum ama bende kambur duruyorum bazen buyudukce karin asagi baskidan oluyo sanirim doktora sormadim bende
Asafeymeninannesi Aynı acıyı bizzat yaşadım ve hala devam edio 😑 dik durmaya çalış dicem oda bir yere kadar 😊 insan bi süre sonra ohh deyip kambur moduna geçio 😊 bu şikayet üzerine doktora gittim bebeğin ayaklarından başka bisi göremiyorum dedi 😊 şükür bi sıkıntı çıkmadı ama o acı var yaa o acı bazen beni benden alıodu
alperenimmmmm rahminiz buyuyor ben 7. aydan beri cekiyorum o aciyi sizin ki birazcik erken olmus sonra ayaklariyla vurmaya basladi tabi o da agri yapiyor tavsiyem sola yatmaniz ve dik oturmaniz bi de mideyi cok doldurmayin o da baski yapiyor