16eda16 merhaba kızlar düşük yaşadım 13 mayısta düşük kanamam başladı 22 mayısta bitti bu tarihlere göre baz alırsam haziran 26 da adet oldum ve 4 gün sürdü normalde 5 6 gün sürerdi sizce 13 günlük gecikme normal mi ilk adete göre