Dün post açmıştım. 36+1 de 2 cm açıklığım var , doktor yatış vermişti ve ben kabul kabul etmedim. Eve gittim sabah 7 de suyum geldi. Sabah 8 den beri de hastanedeyim. Açıklık 4 cm olmuş. Suni sancı ile açıklığın ilerlemesini bekliyoruz. Bebişim ultrasonda 3 kilo. Daha küçük doğar tahminimce . Karnım çok küçük benim. Dua edin bana bebeğim kuveze girmesin