28+4teyim suan hastanedeyim rh uyuşmazlığı sebebiyle iğnemi oldum. Sabah 8de de şeker yüklemesi yapıldı ama ikinci kandan sonra kustuğum için iptal oldu. Saatlerdir hastanedeyim perişan oldum:) kocama sitem ediyordum, yaptığınız tek şey sperm vermek. Bütün yük kadında falan diye :))