Kaç çıktı ense kalınlığı. Bende bugün 12+1 im maalesef bizde de 2.5 ölçüldü. Doktor direk fetal dna ya yönlendirdi. İnşallah sağlıklıdır bebeklerimiz. Benim doktorum da çok yüksek değil ama beklenenden yüksek dedi. Rahatlatmaya çalıştı ama insan endişe etmeden duramıyor