Kbra_9 Kızlarrr nasılsınız durumlar nasıl ben 16+3 oldum bugün kaç kilo aldınız çok kafama takıyorum ben 3 kilo aldım ödemimde oluyo kabızlık sorunumda var sizler nasılsınız ayakkabılarım sıkmaya başladı 1 saat bile dışarı çıksam ayaklarım şişmeye başlıyo ellerim aynı şekil sabahları şiş uyanıyorum
minikpatik Kbra_9 17 haftalığız henüz kilo almadım bazen ödem hissediyorum ama çok az benim mide bulantım daha yeni geçti o yüzden kilo almadım yesem alırdım kesin takılma bol su iç sağlıklı ye geç saatte yeme iradeli olursan daha yavaş sağlıklı olursun kafana takcak bişey yok alsanda verirsin sonra boşver
YigitPoyrazMomm Kbra_9 selam canım 16+2 kilomu daha hiç bakmadım tartı yok evde çünkü cok şükür herşey güzel gidiyor ama dışarıya çıkınca bitiyorum patates gibi şişiyorum ayaklarım kalcama vuruyor çok yürüdüm zaman ve nefes nefes kalıyorum
monarosamommy Kbra_9 merhaba canım 17+2 haftalık olduk elhamdülillah 63 kilo hamile kaldım şuan 73 kiloyum yani normalde de kilo almaya müsait bir yapım var ama takılmıyorum çünkü hızlı zayıflayan biriyim diyet vs. Geçen sene 97 kilodan 60 kilo ya düştüm evlatlarımız sağlıklı dünya gelsinde kilo gelip geçici diyorum canım ne isterse yiyorum sadece buaralar bir tansiyon sorunum var onun için daha dikkatli oluyorum sende takılma doğumdan sonra verilir Allahın izniyle minnaklarimiz sağlıkla hayırlısı ile kucağımıza alalım da🤲🏻💫
Kbra_9 minikpatik bünyem kilo almaya çok müsait ne yesem yarıyo abur cubur yemiyorum tek zaafım tatlı onuda dikkat ederek haftada 1 veya 2 yemeye çalışıyorum benim bu kilo sanırım ödemden çünkü yemekde normal yiyorum eskisi gibi yani. Ekmek hamurişi akışkanlığım yok ben sanırım son aylarda daha çok şişerim
Kbra_9 YigitPoyrazMomm doktor tartmıyomu canım. Bende şişiyorum o beni rahatsız ediyo ve özellikle geçen haftalar kalçama bi tarafına çok ağrı giriyodu yürümekte zorlanıyordum resmen
minikpatik Kbra_9 evet ödem dir ve şuan gebeliğin rahim büyümesi gögüs büyğmesi artan kan hacmi derken kendi yaptığı ağırlığıda var hepsi sizin aldığını kilo değildir
YigitPoyrazMomm Kbra_9 devlet hastanesi öyle bakmıyor ama sağlık ocağın da bakıyorlar bayadır oraya gitmedim dikkat et canım en önemli haftalara girdik bebiş hızla büyüyor ben çok iş yapınca her yerim sızlıyor ah bide dışarıya çkmayı sevmiyorum artik oturdum yer rampa yokuş 6kata oturuyorum asansör yok mahvediyor beni in cik bir gün yolda gidiyorum kalcama bir ağrı girdi olduğum yerde dank diye durdum her adım attigimda bıçak gibi saplaniyordu ama bu ağrılar bence magnezyum eksiligi’nden kaynaklanıyo olabilir yediğimiz hersey bebege gidiyor normal olarak bizde cokuyöz😂
Glsnomr 17 olduk bizde 5 kilo aldım 48 le hamile kaldım 53 kiloyum kilo almam durdu ilk iki ay çok hızlı aldimx şuan sabitim . ödemim falan da yok sadece sormak istediğim açlık hissimde yok kızlar normal mi.henuz hareketlerini de tam anlayamadım bebeğin ilk gebeliğim daha önce iki defa düşük yaptım kafama takıyorum
minikpatik Glsnomr hareket için erken daha 21. Haftada anca hissedilir ilk sayılır sizinde çünkü. Açlık bende çok olurdu içim kıyılırdı bir haftadır olmuyor düzeldi olması gerekmiyor ille ya kendinizi çok dinlemeyin kanamanız fln olmadığı sürece doktor iyi diyosa herkesin gebeliği aynı geçmez zaten
Kbra_9 YigitPoyrazMomm ay evet o kalça ağrısı çok kötü ya resmen yürüyemedim geçen uyanamadım bile. Yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum olabildiğince bebeğe ne faydalıysa onları yiyorum kilolu hamile kaldım inşallah çok kilo almam sağlıkla hayırla doğaralım inşallah
Kbra_9 minikpatik ya ben sanki dün içimde bişey kayıyo gibi bişey oldu hissettim gibi bikerede anlık bişey çırpıyo gibi oldu onun dışında bişey hissetmedim ama sanki uzanınca bi kıpırtı oluyo gibi benimde ilk gebeliğim
Glsnomr Kbra_9 bende de aynı özellikle sol tarafımda segirme çok oluyo sağ da tık yok bende tek taraflı olunca anlam veremiyorum iste
ilaydakaya-21 Bende 16 +5 im ama hiç migde bulantısı yaşamadım kusma da yaşamadım kilo da yok sadece bazen ayaklarmi sis hissediyorum oda çok oturunca oluyor
minikmucizeemaak Kbra_9 17+0 ız bugün, bende sanırım 5 6 kilo civarı aldım, yarın kontrolümüz var sağlıkla inşAllah. Kilo almaya müsaitim çok da yiyorum normalde miğde bulantım var ama ilaç kullanıyorum bir kere çok net hissettim diğer türlü gıdıklanma hissediyorum💙
meryy2615 16+0 im. 3 kg aldım şimdiye kadar 😁 ama mide bulantılarım çok vardı yeni yeni geciyor ona rağmen 3 kg aldım. Onun haricinde bir sorunum yok şükür. 2.5-3 litre su içmeye calisiyorum. Ara ogunlerimi atlamamaya çalışıyorum 💕🥰🐣 İçimde sanki balık var öyle bir his geldi seyirme hissediyorum 💕💕