Merhabalar. Bu haftalarda bebeğinizin boyu ne kadardı? 2 hafta doktora gittiğimde 4,22 cm demişti. Bana küçük geldiği için 2 hafta beslenmeme çok dikkat ettim. Bugün kontrolüm vardı yine 7,44 cm olmuş minnakım🥹 Doktor her şey çok iyi dedi ama yine de bilgisiz olduğum için bu aylardaki gelişimini merak ediyorum. Sizlerinki nasıl?