Zeynepc45 benim 2 aylıkken sütüm kesildi tamamen mama ile besledim 2 aylıkkken 2satte bir 60 cc veriyordum 6 aylık olunca ek gıdaya başladım şimdi bir yaşında herşeyden yediriyorum mamayı bıraktım içim in devam sütünü kullanıyorum oda tek geceleri acıkınca gün içinde 1-2 kez💕
Her acıkmasında verin ne kadar verdiğinizin önemi yok ben mama ile büyütüm kızımı🥰