dm345761 tavsiye etmesemde jilet kullanabilirsin ama sonra çıkarken çok kaşınıyor batma hissi oluyor rahatsız edici kendini çok kasmadan ağda yaptır hem uzun süre rahat edersin eğer canın çok acıyorsa doktoruna danışıp uyuşturucu krem kullanabilirsin duymuştum kullananları ama zararı var yok bilemem danış mutlaka