Bebeğim 1 haftalık sarılık geçiriyor ne yapacağımızı bilemedik emziriyorum sürekli ama yinede düşmedi çok uyku yapar ve emmek istemez diyorlar ama Allahıma şükür öyle uyku hali ve emmek istememe olayı yok acaba düşüyor mu değerleri ondan mı öyle korku sardı iyice beni endişeleniyorum evlat olunca çok farklı oluyormuş